Skip to content

/REVIEWS

What clients say

Reviews written by clients, brought together here.

30 reviews · gemiddelde 5.0 sterren

★★★★★
Afgelopen week mijn nieuwe oprijwagen + aanhangwagen onder handen laten nemen bij Daniël. Super tevreden over het resultaat, maar ook zeer zeker over de duidelijke communicatie vooraf en achteraf. De 5 sterren dubbel en dwars waard.

Andy Ramerman

Oprijwagen + aanhanger

★★★★★
Professionaliteit en liefde voor het vak — dat is wat je aantreft bij DTR. Het resultaat: een plaatje van een auto in ontvangst nemen na een zeer gedegen behandeling. Mooier dan nieuw. Vakwerk!

Jos Evers

★★★★★
Auto laten polijsten en in folie laten zetten. Erg tevreden over het resultaat en de fijne service. Top bedrijf!

Richard te Winkel

★★★★★
Inmiddels twee auto's door Daniël onder handen laten nemen: mijn daily en BMW 1M. Beide gepolijst en in de Labocosmetica coating gezet. Vakwerk! Alles in goed overleg en tot in de puntjes verzorgd.

Bob Meijer

BMW 1M + daily

★★★★★
Ik heb mijn nieuwe BMX fiets laten beschermen en coaten door Daniel. Super tevreden over het resultaat en over de communicatie. Echte aanrader!

Noud Garstenveld

BMX fiets

★★★★★
Dit jaar 2 auto's laten coaten — op verzoek zelfs halen en brengen. Perfecte service. Steekt met kop en schouders boven zijn collega bedrijven uit. Bedankt Daniël voor je service en kwaliteit.

Ernst Jan Brusse

★★★★★
Geweldig bedrijf wat een kennis heeft deze persoon.

Vincent Hutten

★★★★
Voorruit gepolijst bij DTR car detailing. Met laag hangende zon werd het zicht gevaarlijk slecht; na het polijsten een stuk beter geworden en dus ook veiliger.

Thimon Siegers

★★★★★
Auto langs gebracht bij Daniel voor een dagbehandeling en window tinting. Wat is de auto daar van opgeknapt zeg!

Piebe K

★★★★★
Zeer tevreden over de uitgebreide lakbehandeling. De auto ziet er perfect uit. Daniël is zeer betrokken en communiceert op een prettige manier. Een echte aanrader!

Jan van Kranenburg

★★★★★
Vandaag samen met Daniël binnen- en buitenkant weer schoongemaakt. Weer wat nieuwe dingen geleerd.

Pim Elsinghorst

★★★★★
Eind vorig jaar bij DTR een afspraak gemaakt voor een exterieur behandeling waarbij de lak tot wel 90% is gecorrigeerd, een 4-jarige Labocosmetica base en top coating aangebracht is en de velgen gereinigd en gecoat zijn. Ontzettend tevreden over het eindresultaat en de enthousiaste manier waarop er gewerkt wordt.

D. W.

★★★★★
Daniël wist de felrode kleur van mijn 16 jaar oude 911 Turbo weer te laten glimmen alsof het een nieuwe auto betreft. Alles tot in de details geregeld, prima communicatie, goede koffie en ook belangrijk: een hele aardige kerel. Erg tevreden, bij een volgende opfrisbeurt ga ik graag weer naar Lichtenvoorde.

Ben M

Porsche 911 Turbo

★★★★★
Wat een passie heeft Daniel en wat een vakman — hij kan van een youngtimer Porsche een concours-klare auto maken. Alles gaat in overleg met hem met de nodige uitleg. Echt een top bedrijf en een top gozer. Daniel bedankt, ik kan mijn haar weer kammen in de motorkap.

Patrick Van Ooijen

Porsche youngtimer

★★★★★
Superblij met de coating en met het eindresultaat. Kleur komt nog veel mooier uit en auto wassen gaat nu een nieuwe ervaring worden. Daniel is een fijn persoon, komt afspraken na en legt alles goed uit. Gedurende het proces houdt hij je op de hoogte en stuurt hij foto's toe hoe de auto erbij staat. Bij aflevering krijg je goede tips voor het onderhoud. Blij dat ik m weer terug heb en nu is het vooral genieten van ons mooie cabriootje.

Mireille van Ooijen

Cabriolet

★★★★★
Al jaren klant bij DTR en altijd tevreden — recent de auto weer even opfrisbeurt laten geven en wederom perfect en tot in de details (binnen, buiten, wielen). Kan DTR aanbevelen voor de echte auto-liefhebber die zuinig is op zijn bezit. Het betaalt zichzelf terug bij inruil. Ik heb de auto gedeeltelijk laten wrappen en glas coating laten aanbrengen. Zelfs na 18 maanden nog in prima conditie. Service van Daniel is ook altijd top. Value for money.

Jan de Koning

★★★★★
Zeer tevreden over het werk van Daniel aan mijn BMW 5-serie. De auto was nieuw maar ziet er nu nog vele malen beter uit. Echt vakwerk en goede uitleg over het verdere onderhoud. Absoluut een aanrader DTR Car Detailing!

Philippe van der Voort

BMW 5-serie

★★★★★
Als je bij Daniël naar binnen stapt, dan spat de passie en het vakmanschap er vanaf. In al zijn enthousiasme legt hij alles duidelijk uit, maakt hij goede afspraken en houdt zich daaraan. Na de behandeling is de auto voorzien van een mooie coating en zijn de waskrassen uit het verleden grotendeels verdwenen. Ook ben ik na advies voorzien van kwalitatief hoogwaardige verzorgingsproducten. Nogmaals bedankt!

C Wolters

★★★★★
Onze Audi RS3 in de PPF en coating laten zetten. Niet alleen een vakman maar een man met passie voor het detailen. Perfectie tot in detail. Super super tevreden met het eindresultaat. En wat ook enorm fijn is — een gevoel van thuis komen. Daniel bedankt!

Danielle Wassinm

Audi RS3

★★★★★
Mijn auto is door Daniel flink onder handen genomen, na een mindere ervaring bij een ander bedrijf. Vanaf nu weet ik waar ik naar toe ga als ik mijn auto in nieuwstaat wil krijgen en behouden: wat een topresultaat. De auto ziet er werkelijk weer als nieuw uit. De communicatie over het uit te voeren behandeltraject was vanuit Daniel top: helder beeld vooraf, regelmatige communicatie tijdens het proces (met foto's), en een prima aflevering inclusief onderhoudsadviezen. Vakwerk.

Martijn Hulshof

★★★★★
Vandaag mijn Mini weer op kunnen halen. Wow, wat is hij mooi geworden. Helemaal tot in de perfectie gecoat en PPF folie op de zwarte delen gedaan. Het interieur van leer is ook helemaal schoon gemaakt en behandeld. Voelt super glad. Nog perfecte uitleg erbij gekregen hoe je alles het beste kunt onderhouden. Een vakman die weet waar hij het over heeft en die een grote perfectionist is. Bedankt Daniel.

Margaret Pals

Mini

★★★★★
Dit voorjaar mijn BMW cabrio door Daniël laten polijsten en coaten. Tevens heeft Daniël 2 stukjes beschadigd leer van de voorstoelen bijgewerkt. Resultaat als nieuw. Daniël geeft vantevoren een duidelijke uitleg van aanpak en hoe hij te werk gaat. Tussentijd wordt je op de hoogte gehouden met welke stappen hij bezig is door middel van foto's. Een echte vakman met oog voor detail.

Gerard Rots

BMW cabrio

★★★★★
Een paar maanden geleden onze Defender laten polijsten en coaten en de kwetsbare delen in PPF folie laten zetten bij DTR Car Detailing. Zeer mooi resultaat, goede begeleiding en advies voor het onderhoud. Van de lak erg blij mee, ook heel makkelijk te reinigen na deze behandeling. We kunnen DTR ook zeker aanbevelen.

Han Obbink

Land Rover Defender

★★★★★
Top bedrijf. 2 van mijn geliefde auto's door DTR compleet onder handen laten nemen. Heel gemakkelijk afspraken mee te maken, duidelijke uitleg en informatie over de werkzaamheden en uiteraard een adembenemend resultaat.

Nicole v. U.

★★★★★
Bij DTR vind je passie, vakmanschap en service. Zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden.

Rutger van der Meulen

★★★★★
Passie en vakmanschap — daar kom je voor bij Daniël. Inmiddels al meerdere auto door hem laten detailen, telkens met een super resultaat. Komt zijn afspraken na en werkt altijd in het voordeel van de klant. Echt een aanrader!

M. Ros

★★★★★
Top service, goede kwaliteit, goed product en een fijn bedrijf.

V Varwijk

★★★★★
Mijn eigenbouw motor laten coaten door Daniel — resultaat was werkelijk als nieuw en ik kan het iedereen aanbevelen. Nu na een jaar is alles nog steeds als nieuw. Dikke aanrader dus.

Haico Heersink

Eigenbouw motor

★★★★★
Heb mijn Alfa Romeo Giulietta naar Daniël gebracht voor de eendagsbehandeling, ramen tinten en plaatsen van folie op de achterbumper. Vanaf het eerste contact een heel vertrouwd gevoel, Daniël straalt veel enthousiasme en passie uit en wil graag een mooi stukje werk afleveren. En dat heeft hij gedaan. De Alfa ziet er nu uit om door een ringetje te halen — schitterend mooi hoe de kleur (Nero Etna) weer naar boven komt en de auto straalt. Een aanrader.

Suzan te Brake

Alfa Romeo Giulietta

★★★★★
Vorige maand mijn C300 Coupe bij Daniel laten behandelen met STC + HPC Coating en wow wat een oog verblindend resultaat. De kleur is dieper en het metallic schittert je tegemoet. De auto ziet er laktechnisch mooier uit dan toen ik de auto nieuw afgeleverd kreeg. Daniel doet zijn vak met passie en ambachtelijke precisie. Elk detail wordt met de grootste zorg behandeld. Het remvuil van de velgen afwassen is nu een fluitje van een cent en de regen waait praktisch van het raam af voordat de ruitenwissers eraan te pas komen.

Eric Sens

Mercedes C300 Coupe

Request quote